کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری

ساخت وبلاگ

درباره کانکس سازان

گروه صنعتی کانکس سازان با بیش از ۱۵ سال سابقه تولید، ابداع و اجراکننده متدهای روز و بین المللی در زمینه خانه های پیش ساخته و قابل حمل (کانکس مسکونی ، کانکس اداری ، کانکس کارگری ، کانکس ویلایی و کانکس مدیریتی ) و طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته در ابعاد مختلف با امکانات لوکس ( قابلیت اجرا بصورت دوبلکس ) می باشد.فراموش نخواهیم کرد که یاوری یکتای یگانه و نیز تلاش بی وقفه گروه صنعتی کانکس سازی و همچنین ایده ها و افکار شما مشتریان عزیز مهمترین پشتوانه های ما در موفقیت ما بوده اند. ما آماده پذیرش و انجام پروژه ها در زمینه های متعارف و تخصصی می باشیم.با ما افکار و سلایق خود را به مرحله اجرا برسانید.

خرید و فروش کانکس آماده

کانکس آماده در کانکس سازی

گروه صنعتی کانکس سازان در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت تجاری خود در زمینه خرید و فروش انواع کانکسهای کاربری : کانکس رستوران , کانکس آشپزخانه , کانکس کترینگ , کانکس سرویس بهداشتی ,کانکس کارگاهی , کانکس مدیریتی , کانکس نگهبانی و …اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است . لذا همیشه از تمام انواع کانکسها به صورت آماده در انباری نگهداری می شود. و آماده فروش می باشد.

قیمت کانکس آماده

کانکس های آماده به دلیل اینکه سفارشی ساخته نمی شود و از قطعات و مصالح استاندارد استفاده می شود هزینه کمتری دارند همچنین مزیت بزرگی هم دارند که مشتری همان لحظه می تواند خرید را انجام داده و کانکس را به مقصد حمل کند. الذا از نظر زمانی خیلی به صرفه تر هست

برخی از دلایل افزایش کاربرد کانکس و میزان خرید و فروش آن


همیشه برای بهینه سازی و سرفه جویی در هزینه های جاری پروژه ها و برخی فعالیت های دیگر راه های مختلفی پیش رو می باشد . یکی از بزرگترین دغدغه های شرکت های صنعتی , شرکت های اختمانی , شرکت های راه سازی و … موقع اجرای و استارت یک پروژه نبود مکانی برای مدیریت , اسکان کارکنان , سرویس بهداشتی مناسب در محل و اتاق نگهبانی و … بود. اما با پیشرفت علم کانکس سازی و ساخت اتاق های پیش ساخته امروزه به راحتی و بدون اینکه اسن شرکت ها با مشکل اسکان روبره شوند اقدام به استارت پروژه می کنند . اما در زیر دلایل استفاده از کانکس و افزایش کاربرد آن را لیست می کنیم .

  • هزینه پایین به نسبت سازه های ثابت , بتنی و فلزی
  • قابلیت جابجایی واستفاده دوباره در محیط و پروژه های دیگر
  • قابلیت نصب در هر نوع اقلیم آب و هوایی
  • مقاوم در برابر زمین لرزه های خفیف
  • عایق بندی رطوبتی , گرمایی و صدا
  • قابلیت گسترش و بزرگ شدن با نصب بخش های دیگر کانکس
  • دارای طرح و نمایی جذاب و زیبا
  • قابلیت نصب کولر و بخاری
  • قابلیت حمل آسان و نصب در محل در کمترین زمان
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 262 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 19:11

باربری قیطریه , اتوبار قیطریه , اتوبار و باربری در قیطریه , باربری در قیطریه , اتوبار در قیطریه , اتوبار و باربری منطقه قیطریه , باربری های قیطریه , وانت بار در قیطریه , لیست باربری و اتوبارهای قیطریه , شماره تمای باربری و اتوبار در قیطریه | تل بار : قیطریه یکی از محله های منطقه 1 شهرداری تهران بزرگ می باشد . قطریه از قدیمی ترین محله های شمیرانات در شمال تهران با مساحتی در حدود 1527116 کیلومتر مربع است .که از شمال به خیابان قیطریه , شمال پارک قیطریف و بلوار صبا متصل می باشد . از جنوب نیز به بزرگراه صدر , از غرب به خیابان شریعتی و از شرق نیز به بلوار قیطریف و شرق پارک بزرگ قیطریه متصل می باشد. یکی از خصوصیات زیست محیطی محله قیطریه وجود بزرگترین پارک تفریحی منطقه1 تهران می باشد ( پارک قیطریه ).

اتوبار و باربری در قیطریه

همانطور که می دانیم هرچه به شمال شهر تهران بزرگ می رویم منطقه ها کاملا مسکونی تر می شوند و شرکت های بزرگ تجاری بین المللی و قدرتمند در این مناطق دفتر دارند . از این رو تقریبا می توان گفت شمال تهران مکانی برای زندگی افراد مرفح می باشد . لذا موقعیتی مناسب برای باربری و اتوبار های آن منطقه فراهم می آورد تا خدمات خود را به بهترین شکل در این مناطق ارئه نمایند .

تل بار یکی از برترین اتوبارهای تهران و کشور خدمات خود را در تمام 22 منطقه اصلی تهران و حومه و هم چنین باربری برون شهری گسترده است . در بین اهداف بلند مدت تل بار برای ارائه خدمات اتوبار و باربری در کشور منطقه قیطریه به دلیل شمار بیشتر جمعیت و اجاره نشینی در اولویت کاری خود قرار دارد. و آماده ارائه خدمات برتر باربری و اتوبار در قیطریه می باشد.

اتوبار و باربری در قیطریه

اتوبار و باربری در قیطریه  : همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم به دلیل مسکونی بودن این منطقه خاص به دلیل آب و هوای مناسب همه ساله جابجایی و اسباب کشی زیادی را در این منطقه شاهد هستیم . لذا تقریبا می توان گفت که اکثر باربری و اتوبار ها در این منطقه مشغول فعالیت می باشند .

ارئه خدامت باربری و اتوبار در قیطریه

1- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
2- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
3- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
4- سرعت عمل در کار
5- مشاوره و راهنمایی جهت اتوبار و باربری در قیطریه
7- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
8- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار ارئه دهنده خدمات نوین و برتر باربری و اتوبار در قیطریه و تمام کشور , خدمات باربری برون شهری , اسباب کشی با استانداردهای بسته بندی . ارائه خدمات کارگری برای جابجایی لوازم منزل , تخلیه بار و بارگیری

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 236 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 19:07

اتوبار و باربری نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران : همانطور که می دانیم نیاوران یکی از مناطق شمالی و اعیانی پایتخت است و تقریبا بیشتر پولدارهای کشور در نیاوران زندگی می کنند . نیاوران از غرب به دربند و از شرق به دارآباد و همچنین از جنوب به فرمانیه متصل شده است. در زیر نمایی از کاخ نیاوران رو می توانید ببینید.

 

اتوبار و باربری نیاوران

منطقه نیاوران در منطقه یک شهرداری تهران بزرگ واقعش شده و یک منطقه با آب و هوای خوش است و تقریبا منطقه ای ویلایی است . و کاملا می توان گفت مسکونی است . از این رو تل بار در راستای اهداف بلند مدت خود در توسعه سیستم باربری و اتوبار اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل شهری و بین شهر در تمام مناطق تهران و ایران کرده است . اتوبار و باربری نیاوران یکی از اولویت های ما در این کار است . امیدوارریم بتوانیم بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم .

خدمات تل بار و اتوبار و باربری نیاوران

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت باربری در نیاوران
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربری با بهترین و بروز ترین سیستم های رزرواسیون باربری در خدمت مردم عزیز تهران و ایران می باشد.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 275 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:57

اتوبار و باربری یوسف آباد

اتوبار و باربری یوسف آباد : یوسف آباد یکی از محله های قدیمی تهران بزرگ است که در منطقه ۶ شهرداری تهران بزرگ واقع شده است . محله یوسف اباد از شرق به خیابان ولی عصر و عباس آباد وصل است و از طرف غرب به بزرگراه کردستان و امیر آباد همین طور ااز شمال به بزرگراه شهید همت و ونک متصل بوده و از جنوب نیز به خیابان دکتر فاطمی متصل شده است .

محله یوسف آباد یکی از محله های تقریبا می توان گفت تمام مسکونی است . لذا به دلیل دسترس پذیر بودن این محله به تمام نقاط شهر تهران , نزدیکی به ایستگاه مترو , بی ار تی و تاکسی جمعیت بیشتری را در خود جای داده است . از طرفی تعداد مستاجر در یوسف آبا نیز زیاداست . و موقعیتی است برای شرکت های باربری و اتوبار .

همه ساله اسباب کشی زیادی در این محله شاهد بودیم و هستیم لذا تل بار بر اساس روند آینده نگری خود توانسته است منظقه یوسف آباد را نیز در امر باربری و اتوبار پوشش دهد و آماده خدمت راسانی به مردم عزیز این محله نیز می باشد.

باربری و اتوبار تل بار , با استفاده از افراد متخصص در بسته بندی و بارگیری ایمنی وسایل و اثاثیه منزل شما را تضمین می کند . باربری برون شهری و منطقه ای نیز از دیگر تخصص های ماست و با استفاده از مدرنترین و بروز ترین سیستم های حمل و نقل آماده یاری رسانی به شما هستیم .

وسیله های نقلیه تل بار شامل :

  • کامیونیت مسقف ( سقف پوشیده فلزی , ترانزیت )
  • نیسان مبلی جهت بارگیری و اسبابا کشی مبلمان
  • نیسان معمولی
  • وانت بار برای مسافت کم و وسایل محدود

خدمات تل بار و اتوبار و باربری یوسف آباد

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت باربری در یوسف آباد
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری

 


تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربری با بهترین و بروز ترین سیستم های رزرواسیون باربری در خدمت مردم عزیز تهران و ایران می باشد.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 299 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:50

اتوبار و باربری پاسداران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران

اتوبار و باربری پاسداران : خیابان سلطنت آباد سابق یا خیابان معروف پاسداران امروز یکی از خیابانهای معروف شمال شرق تهران است. این خیابان در بین منطقه ۳ و منطقه ۴ شهرداری تهران بزرگ واقع شده است و از شمال نیز به منطقه ۱ شهرداری تهران بزرگ می رسد . خیابان پاسداران از میدان ضرابخانه شروع می شود و از طریق میدان نوبنیاد به منطقه یک شهرداری تهران می رسد که شمال خیابان پاسداران به میدان نیاوران ختم می شود.

 

اتوبار و باربری پاسداران

 

خیابان پاسداران یکی از مناطق مسکونی و تجاری مهم در تهران می باشد و همه ساله بر اساس تجربیات ما جابجایی ها و اسباب کشی هایی که در این منطقه انجام می شود درصد بالایی است که شامل اسباب کشی اداری , اسباب کشی منازل , جابجایی بارهای شرکتی , انتقال با و اثاثیه به انبار می باشد.

اتوبار و باربری در پاسداران

اتصال این خیابان به سه منطقه شکال شرقی تهران محوطه وسیعی از فعالیت باربری را ایجاد کرده است . لذا موسس باربری و اتوبار در پاسدارن زیاد است . و فعالیت گسترده ای دارند . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم بیشتر ادارات و شرکت های خصوصی بزرگ در این محدوده فعالیت می کنند و برای اسباب کشی نیز نیاز دارند به باربری و اتوبار پاسدارن سر بزنند .

تل بار و اتوبار و باربری در پاسدارن

در راستای گسترش اهداف و برنامه های بلند مدت تل بار در معرفی بهترین باربری در پاسدارن و سایر مناطق تهران اقدام به انجام وظیفه در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران کرده ایم از طرفی بنا به دلایی که در بالا اشاره کردیم خیابان پاسداران نیز از اولویت های کاری ماست .

از فعالیت های دیگر ما در زمینه باربری می توان به باربری برون شهری نیز اشاره کرد . دفاتر و شرکتها و حتی منازل پاسداران اگر قصد انتقال محل اقامت خود به سایر شهرهای کشور را نیز داشته باشند با باربری و اتوبار برون شهری این خدمت را انجام خواهیم داد.

خدمات تل بار و اتوبار و باربری پاسداران

  • استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
  • استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
  • استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
  • سرعت عمل در کار
  • مشاوره و راهنمایی جهت باربری در پاسداران
  • سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
  • تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
  • حضور کارشناس در محل بارگیری

تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربری با بهترین و بروز ترین سیستم های رزرواسیون باربری در خدمت مردم عزیز تهران و ایران می باشد.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 311 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:49

اتوبار و باربری در پونک , باربری پونک , اتوبار پونک

باربری پونک , اتوبار پونک , باربری در پونک , اتوبار در پونک , باربری و اتوبار پونک , باربریهای پونک , اتوبارهای منطقه پونک , پونک باربری , پونک اتوبار : یکی از محله های شمال غربی تهران و منطقه ۵ شهرداری تهران بزرگ پونک است که دارای حدودا ۲۲ هزار نفر جمعیت می باشد . بخشی از این منطقه شهری در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است ولی در کل بر روی منطقه ۵ واقع شده است. یکی از مناطق می توان گفت کاملا مسکونی می باشد .

اتوبار و باربری در پونک

موقعیت جغرافیایی محله پونک

پونک از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض ( اتوبا شهید همت ) متصل است . همچنین پونک از شرق به شهرک غرب و دره پونک و از غرب نیز به جنت آباد تهران و بزرگراه شهید ستاری متصل شده است . بخش از شهرک غرب نیز جزئی از پونک می باشد که معروف به پونک باختری است و محله های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک واقع شده اند.

اتوبار و باربری در پونک

همانطور که در بالا اشاره کردیم پونک نیز یکی از مناطق مسکونی و شهری تهران می باشد ک جمعیت قابل توجهی دارد . و به دلیل موقعیتی که دارد . همیشه اسباب کشی و جاجایی زیادی در این منطقه را شاهد هستیم لذا تقریبا تمام موسسه های باربری و اتوبار در این محله فعالیت دارند. تل بار نیز با استفاده از استاندارد های روز دنیا در زمینه باربری توانسته است خدمات خود را در اتوبار و باربری پونک گسترش دهد .

در اهداف بلند مدت خدمت رسانی به اسباب کشی و اتوبار و باربری در پونک ؛ تل بار این محله پر جمعیت را در اولویت های کاری خود قرار داده است .

ارائه خدمات باربری و اتوبار در پونک

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت اتوبار و باربری در پونک
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار , با سابقه ای طولانی در خدمات باربری و اتوبار , با بروز رسانی سیستم کاری خود توانسته است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه ارائه کند. با تل بار بهترین اتوبار و باربری در پونک را تجربه کنید.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 288 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:47

اتوبار و باربری در زعفرانیه , باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه

باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , اتوبار و باربری در زعفرانیه , باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , باربری منطقه زعفرانیه , اتوبار در زعفرانیه : یکی دیگر از مناطق اعیان نشین شمال تهران و منطقه ۱ شهرداری تهران بزرگ محله خوش آب و هوای زعفرانیه می باشد . این محله در شهرستان شمیرانات واقع شده و در کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد . و تقریبا می توان بافت سنتی و مدرن را در این محله حس کرد .

 

اتوبار و باربری در زعفرانیه

 

موقعیت جغرافیایی زعفرانیه

محله زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال و اسد آباد , از جنوب به خیابان پیراسته ( مقدس اردبیلی ) و محله محمودیه وصل است , از غرب با رودخانه زیبای ولنجک و خیابان الف و از شرق نیز به خیابان البرز کوه – طاهری متصل شده است. زعفرانیه مرتفع ترین محله تهران می باشد .

محله زعفرانیه بیش از ۲۴ هزار نفر جمعیت دارد و از مهمترین اماکن موجود در این محله می توان به کاخ سعد آباد اشاره کرد .

اتوبار و باربری در زعفرانیه

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم جمعیت قابل توجهی این محله دارد و می توان گفت که بیشتر این حمعیت نیز به دلیل آب و هوای خوب این منطقه ساکن اینجا هستند . همه ساله شاهد اسباب کشی زیادی در این منطقه نیز می باشیم لذا یکی از موقعیت های مناسب برای فعالیت اتوبار و باربری در زعفرانیه می باشد . و می توان گفت تقریبا تمام باربری ها و موسسه های اتوبار  و باربری تهران در این منطقه ارائه خدمات می دهند.

یکی از اولویت های کاری تل بار نیز انجام خدمت به مردم کشور و زعفرانیه در امر اتوبار و باربری در زعفرانیه می باشد. از این رو تل بار در برنامه بلند مدت خود برای خدمت رسانی در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل بار منازل و ادارت و شرکتها اتوبار و باربری در زعفرانیه را در اولویت کار یخود قرارداده است .

ارئه خدمات باربری و اتوبار در زعفرانیه

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت اتوبار و باربری در زعفرانیه
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار با استخدام نیروی کارشناس حرفه ای و با تجربه در امر بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه ارائه دهنده بهترین خدمات اتوبار و باربری در زعفرانیه و تهران می باشد . با ما بهترین کیفیت یک جابجایی و اسباب کشی را تجربه کنید.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 278 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:46

باربری کامرانیه , اتوبار کامرانیه , اتوبار و باربری در کامرانیه

باربری کامرانیه , اتوبار کامرانیه , اتوبار و باربری در کامرانیه , باربری در کامرانیه , اتوبار در کامرانیه , اتوبار و باربری در منطقه کامرانیه : یکی دیگر از محله های منطقه ۱ شهرداری تهران بزرگ , محله شمالی کامرانیه می باشد . محله کامرانیه یکی از محله های شمیرانات می باشد و در شمال شهر تهران واقع شده است . شهرت این محله به دلیل وجود باغ و تفریحگاه و عمارت کامران میرزا پسر سوم ناصرالدین شاه قاجار می باشد.

 

اتوبار و باربری در کامرانیه

 

موقعیت جغرافیایی محله کامرانیه

کامرانیه از شمال به نیاوران و منظریه و از جنوب به بزرگراه صدر متصل می باشد همچنین از شرق به حصار بوعلی و صاحبقرانیه . از غرب نیز به دزاشیب محدود شده است . محله کامرانیه در منطقه ۱۹ پستی تهران واقع می باشد .

به دلیل منطقه خوش آب و هوای شمال تهران افراد مفرح و پولدار اکثر در این منطقه ساکن می باشند می توان گفت این منطقه تقریبا مسکونی کامل می باشد و بیشتر خدمات اتوبار و باربری در کامرانیه برای اسباب کشی و حمل و نقل لوازم منزل می باشد. جمعیت زیاد در این منطقه خوش آب و هوا فعالیت اتوبار و باربری در کامرانیه را بیشتر کرده است و تقریبا تمام اتوبارها و موسسه های باربری در این منطقه فعالیت می کنند.

اتوبار و باربری در کامرانیه

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم به دلیل مسکونی بودن این منطقه خاص به دلیل آب و هوای مناسب همه ساله جابجایی و اسباب کشی زیادی را در این منطقه شاهد هستیم و درصد بالایی نیز جمعیت وجود دارد که اکثرا می توان گفت اجاره نشین می باشند همانند سایر نقاط تهران . با تمام این موارد تل بار برای گسترش فعالیت های اتوبار و باربری در کامرانیه , تهران و خدمات باربری برون شهری در کل کشور یکی از اولویت های کار خود را منطقه کامرانیه گذاشته است و آماده ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه اتوبار و باربری در کامرانیه می باشد.

ارئه خدامت باربری و اتوبار در کامرانیه

۱- استفاده از وسایل نقلیه بروز جهت حمل و نقل اثاثیه و وسایل اداری
۲- استفاده از نیسان مبلی جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه ای برای جابجایی وسایل سنگین و سبک
۴- سرعت عمل در کار
۵- مشاوره و راهنمایی جهت باربری کامرانیه
۶- سرویس دهی به صورت شبانه روزی و تمام وقت
۷- تضمین کیفیت و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور کارشناس در محل بارگیری


تل بار , باربری و اتوبار نوین با استانداردهای روز دنیا در بسته بندی , اسباب کشی و خدمات اتوبار و باربری برون شهری و درون شهری آماده ارائه خدمات با کیفیت در زمینه اتوبار و باربری در کامرانیه می باشد.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 271 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:44

باربری و اتوبار  تهران

امروزه برای جابجایی کالا و لوازم و وسایل منزل از نقطه ای به نقطه دیگر از شرکت هایی که باربری و اتوبار نامیده می شد استفاده می کنیم . برخی از این شرکت ها در اکثر زمینه های حمل و نقل فعالیت می کنند . همانطورکه می دانیم حمل و نقل کالا و وسایل به سه صورت در کل دنیا انجام می شود :

حمل و نقل هوایی , حمل و نقل زمینی , حمل و نقل دریایی

در حمل و نقل هوایی (باربری هوایی )که از نام آن مشخص است تنها از یک وسیله می توان بهرمند شد و آن هواپیما می باشد. لذا به این کار فریت بار یا در اصطلاح کارگو می گویند که این کالا ها شامل : کالای تجاری , بار مسافر , حیوانات و … می تواند باشد.

اما در حمل ( باربری ) دریایی نیز تنها از یک نوع وسیله برای جابجایی کالا می توان استفاده کرد که تقریبا می توان گفت در سراسر دنیا این نوع جابجایی تیف بزرگی از باربری را به خود اختصاص داده است چرا که اکثر کالاهای مصرفی کشورها از این طریق جابجا می شود .

امام مهمترین و اصلی ترین بحث ما که بحث باربری زمین است و ما در اینجا فقط به باربری داخل کشور و درون مرزی می خواهیم بپردازیم با انواع وسیله های نقلیه می تواند انجام شود . به صورت کامل می توان مهمرین و کاربردی ترین وسیله های نقلیه در کشور را بدین صورت بیان کرد :

قطار , اتوبوس , کامیون , تریلی , نیسان , وانت بار , سه چرخه

در این بین باز دایره فعالیت را ما کمی دیگر کوچکتر می کنیم و از بین موارد بالا سه مورد : کامیون , نیسان و وانت بار را می خواهیم در قالبی به عنوان اتوبار و باربری درون شهری و برون شهری شرح دهیم .

باربری و اتوبار درون شهری تهران

بزرگترین جابجایی درون شهری در کشور متعلق به تهران می باشد که مربوط به اثاث کشی منازل است . با وجود همچین رخدادی شرکت های حمل و نقل داخلی به عنوان اتوبار و باربری شکل گرفته اند و در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم می باشند .

باربری های تهران در سطوح مختلفی فعالیت می کنند که اکثرا تمام نقاط شهر تهران را در برگرفته اند. و سرویس به تمان نقاط تهران ارائه می کنند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم بیشتر این باربری ها با سه وسیله کامیون های شش چرخ و نیسان و وانت بار فعالیت می کنند . که بر اساس نیاز و اندازه بار مورده استفاده قرار می گیرد این وسایل .

هر بابری در شهر تهران برای فعالیت های خود تعرفه هایی را اختیار کرده و نیز در این بین خدماتی نیز به صورت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می دهد . معروفترین خدمات رایگان مشاوره و راهنمایی هایی است که برای بسته بندی و استفاده از وسایل مناسب برای جابجایی است .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 284 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:24

متخصص پوست و مو , مرکز و کلینیک پوست و مو , پزشک متخصص پوست و مو , دکتر بیماری های پوستی , متخصص بیماری های مو , فلوشیپ پوست و مو : اکثر بیماری های پوست و  مو واگیردار هستند . و با افزایش جمعیت شهرهای بزرگی مثل تهران خطر ابتلا به این نوع بیماری های واگیر پوستی و مو بیشتر می شود . با مراجعه به کلینیک پوست و مو زیبایی متوجه می شویم که خیلی از افراد از بیماری های پوست و مو رنج میبرند به ویژه برخی از این بیماری ها خیلی بیماری های خطرناکی هستند . لذا باید مراقبت های مناسبی از خود در مقابل ابتلا به این نوع بیماری ها انجام دهیم . در این بخش سعی خواهیم کرد بهترین متخصصی پوست و مو زیبایی را معرفی کنیم .

کلینیک پوست و مو


کلینیک پوست و مو

همانطور که می دانیم اکثرا متخصص پوست و مو همشون برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند و در انجا فعالیت می کنند . لذا آشنایی با برخی از کلینیک های پوست و مو در تهران و شهرستانها برای پیشگیری از بروز بیماری های پوستی و یا درمان بیماری مفید خواهد بود در این بخش از وب سایت سعی خواهیم کرد بهترین کلینیک پوست و مو در هر شهرستان و به ویژه تهران را معرفی کنیم .

معیار انتخاب کلینیک پوست و مو

پیشرفتی که علم پزشکی در سال های اخیر در زمینه پوست و مو داشته است در خیلی از رشته های دیگر نداشته . توجه به زیبایی و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترین مسائل هر فردی تبدیل شده است . از این رو بیشتر افراد همیشه به دنبال بهترین کلینیک پوست و مو می گردند . که برای این کار معیار های خود را دارند . در زیر به برخی از معیار های کلی برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو اشاره ای می کنیم :

برخی از معیار های انتخای بهترین کلینیک پوست و مو

  1. داشتن متخصصین پوست و مو حرفه ای و دارای فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان : پزشک متخصص و با تجربه مهمترین عامل در انتخاب کلینیک می باشد . متخصص پوست و مو که دارای برد پزشکی بالا باشد در تشخیص بیماری پوستی و مو سریعتر و دقیقتر خواهد بود.
  2. تجهیزات کلینیک پوست و مو : از دیگر مواردی که در انتخاب کلینیک باید دقت داشته باشیم استفاده از تجهیزاتی است گه در اختیار کلینیک قرار دارد . شاید یک کلینیک همیشه دارای بهترین متخصصین باشد ولی تجهیزات مناسبی برای درمان و رفع بیماری های پوستی و مو را نداشته باشد.
  3. کادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نیروی کار متخصص در کلینیک میزان کیفیت کلینیک را بیان خواهد کرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب کادر یک کلینیک می تواند معیار خوبی برای انتخاب باشد.
  4. موقعیت کلینیک و دسترسی به محل : از دیگر مواردی که در انتخاب مرکز پوست و مو باید دقت داشته باشیم آسانی تردد و دسترسپذیری به موقعیت محل کلینیک است .
  5. داشتن فضای مناسب و کافی محیط کلینیک : همیشه کلینیک های زیادی را دیده ایم علارغم اینکه دارای متخصصین خوب و با تجربه ای هستند ولی محیط کاری خیلی کوچکی دارند که واقعا اذیت کننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشکی بالا

متخصص پوست و مو

 

تقریبا می توان گفت اکثر متخصصین که برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند دارای مدرک فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر دنیا هستند . لذا بهترین راه برای شناسایی و شناخت پزشکان برتر پوست و مو می توان بیوگرافی آنها را که اکثرا دارای وب سایت هستند مطالعه کرد . همچنین لیزر لند افرادی را که دارای تجربه و تخصص کافی باشند در این موقعیت وب سایت معرفی خواهد کرد . اما با این حال از کاربران عزیز درخواست داریم که در انتخاب متخصص در لیزر لند دقت کافی داشته باشند چرا که وب سایت لیزر لند فقط محیط مجازی برای معرفی و تبلیغات می باشد. و هیچ نوع خدمات درمانی ارائه نمی دهد.

 

متخصص پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 266 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:10

درمان ریزش مو , لیزر تراپی مو و درمان ریزش مو با لیزر

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درمان ریزش مو , روش های درمان ریزش مو , درمان ریزش مو با لیزر , تکنیک های محبوب برای درمان ریزش مو , جلوگیری از ریزش مو : مو یکی از اعضای بسیار تاثیر گذار در زیبایی است . و انسان ذاتا خواهان و طرفدار زیبایی است ، از این رو پرمویی و داشتن مو برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد . در این میان ، خانم ها و آقایانی هستند ، که دچار ریزش مو می شوند ، و همین امر منجر به نارضایتی آن ها می شود .

درمان ریزش مو


یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در ریزش مو استرس می باشد .استرس و عوامل استرس زا ، علاوه بر ریزش مو ، از نظر فیزیکی و احساسی و روحی نیز فرد را تحت تاثیر قرار می دهد ، و منجر به وارد شدن آسیب های جدی به فرد می شود . در واقع استرس یکی از علت های اصلی ، ریزش مو است و درنهایت منجر به طاسی سر فرد می شود .

درمان ریزش مو ، رشد و پرپشت شدن مو

برای درمان ریزش مو ، بایستی شدت و مدت زمان ریزش مو را بدانیم . چرا که برای درمان لازم است ، علات ریزش مشخص شود . و سپس راهکاری متناسب با علت ریزش برای درمان اتخاذ شود . ریزش مو در بین برخی از افراد روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو می باشد ، که این موضوع کاملا طبیعی می باشد . از این رو مشاهده ی مقداری مو روی لباس یا برس ، نمی تواند نگران کننده باشد . اما اگر ریزش مو خیلی زیاد باشد ، و ریزش مو به قدری باشد که شما دسته ای از موها را در دست خود ببینید ، در آن صورت نگرانی وجود دارد ، و بایستی به پزشک مراجعه کرد .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که به مشکل ریزش مو دچار می باشید ، و برای درمان می خواهید ، به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید . کلینیک کاشت مو گزینه ی مناسبی می باشد .

برای درمان ریزش مو روش های مختلفی همچون مزوتراپی ، کاشت مو ، تزریق پی آر پی ، لیزر تراپی وجود دارد . متخصصین ما در کلینیک زیبایی لیزر مو ، بعد از برگزاری جلسه ی مشاوره ، شرایط را به دقت بررسی می کنند ، و بعد از اینکه علت اصلی ریزش مو را پیدا کردند ، برای درمان روش مناسبی را انتخاب می کنند . همه ی روش های موجود ، برای تراکم و حجم موها ، روش های موثر و مطمئنی می باشند و ظاهری زیبا موهای شما می دهند .

علل مختلف ریزش مو

درمان ریزش مو با لیزر

ریزش مو ، علت های مختلفی دارد . که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

فشارهای فیزیکی

یکی از علل ریزش مو ، فشارهای فیزیکی و وارد شدن هر گونه صدمه فیزیکی و آسیب مثل تصادف ماشین ، ضربه به سر ، زخم ، بیماریهای شدید و حتی آنفولانزا می باشد .

بارداری

دوران بارداری یکی دیگر از عوامل ریزش مو می باشد ، که برخی از بانوان در این دوران به این مشکل برخورد می کنند . همچنین ممکن است ، ریزش مو بعد از زایمان بیشتر هم شود .

کمبود پروتئین

کمبود پروتئین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در ریزش مو است . در صورتی که رژیم غذایی مناسب نبوده و به اندازه کافی پروتئین نداشته باشد ، بدن میزان پروتئین مصرفی را جیره بندی می کند و در نهایت منجر به ریزش مو می شود .

ریزش مو با الگوی مردانه

ریزش مو در میان مردان رایج تر است ، و تقریبا دو – سوم مردان تا سن ۶۰ سالگی به ریزش مو مبتلا می باشند ، و این ریزش مو با الگوی مردانه می باشد . و در این افراد ریزش مو به صورت سکه ای یا ناحیه ای است . این ریزش مو ممکن است برگرفته از گروهی از ژن ها یا همچنین هورمون های مردانه باشد. در این حالت ، ممکن است موهای ناحیه ی بالای گیجگاه دچار ریزش شوند ، و خط رویش مو مثل حرف m باشد .

ریزش موی ارثی

ریزش مو در زنان ، با الگوی زنانه یک مشکل ارثی به حساب می آید که با نام آلوپسی آندروژنیک شناخته می شود .

هورمون‌های زنانه

در زنان تغییرات هورمونی در دوران بارداری و مصرف قرص های ضد بارداری از عوامل ریزش مو می باشد . در دوران یائسگی نیز ترشح هورمون ها دچار تغییرات می شود ، و همین امر منجر به ریزش مو می شود .

کم‌خونی

یکی دیگر از عوامل ریزش مو ، کم خونی می باشد . بر طبق امار ها حدود یک – دهم زنان در سنین ۲۰ تا ۴۹ سالگی دچار کم خونی و فقر آهن می شوند ، و همین امر منجر به ریزش مو در میان آن ها می شود .

کم‌کاری تیروئید

هیپوتیروئیدیسم یا کم‌کاری غده تیروئید یکی دیگر از دلایل ریزش مو است . و این موضوع نباید نادیده گرفته شود .

کمبود ویتامینB

کمبود ویتامین B یکی دیگر ازعوامل ریزش مو می باشد که به راحتی قابل درمان می باشد.

ریزش موی ناشی از بیماری خود- ایمنی

بیماری آلوپسی آره‌آتا که بر اثر فعالیت بیش از اندازه بدن و سیستم ایمنی بدن رخ می دهد ، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ریزش مو است .

کاهش وزن شدید

کاهش یکباره وزن که نوعی آسیب فیزیکی است ، منجر به نازک شدن و ضعیف شدن مو می شود . درسته که کاهش وزن برای سلامتی مفید است ، ممکن است به ریزش مو منجر شود .اگر شخصی به یکباره با کاهش وزن روبرو شود به دلیل اینکه نوعی آسیب فیزیکی برای خود به وجود می آید می تواند سبب شود تا موها نازک گردد و یا ضعیف شوند . در نهایتا با اینکه کاهش وزن می تواند برای سلامتی شما مفید باشد اما ممکن است شما با ریزش مو مواجه شوید .

داروهای ضدافسردگی ، رقیق کنده خون و غیره

یکی دیگر از علت های ریزش مو ، استفاده از داروهای ضد افسردگی و داروهایی همچون داوهای مانند داروهای رقیق کننده خون ، ایا گروه های دارویی می باشد .

راه های درمان‌  و تقویت مو

برای درمان مشکل ریزش مو و همچنین تقویت مو ، روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد . هر کدام از این روش ها دارای یکسری مزیت هایی می باشند . و متخصص بر حسب شرایط شما ، بهترین روش درمانی را برای شما برمی گزیند .

PRP پلاسمای غنی از پلاکت

PRP از راه های درمان و تقویت مو

PRP از راه های درمان و تقویت مو

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یکی از روش های درمانی است ، که هم مناسب بانوان است و هم آقایان . این روش یکی از روش های غیر جراحی بوده و جز روش های جدید و پیشرفته به شمار می رود . این روش ، جز روش های طبیعی بوده و برای درمان ریزش مو وتقویت مو کاربرد دارد . این روش به عنوان یکی از روش های جدید و پیشرفته می باشد .

در روش PRP از خون بیمار یکسری مواد تزریقی گرفته شده و در پوست سر او تزریق هایی انجام می شود . فاکتورهای رشد موجود در پلاسمای خون ، رشد موها را تحریک کرده و باعث تقویت رشد مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند . ازنتایج تزریق PRP می توان به مواردی مانند پر پشت کردن مو ، رشد مو ، تقویت مو ، سلامت مو اشاره کرد. این روش باعث زیبایی ظاهری موها شده و اعتماد به نفس شخص را افزایش می دهد .

مزایای درمان با پی آر پی | تقویت مو به روش پی ار پی

  • روش پی آر پی ، دوره ی ریکاوری کوتاه مدتی دارد .
  • روشی ساده ، راحت و غیرجراحی
  • انجام درمان فقط با چند تزریق انجام می گیرد: هر جلسه درمان حدود یک ساعت می باشد
  • نتایج این روش قابل‌ اطمینان و ایمن می باشد.
  • این روش به صورت کاملا طبیعی است و سبب زیباتر شدن شخص می گیرد.

چگونگی انجام روش پی ار پی :

برای انجام این روش ، مقداری خون از بیمار گرفته شده و سپس خون در سانتریفیوژ قرار داده شده و سپس ذرات پلاکت غنی سازی شده و پلاسمای خون جدا می شود . در مرحله ی بعدی قسمتی از پوست سر حاوی فولیکول های ضعیف مو که قرار است ، در آن ناحیه تزریق انجام شود ، بی حس شده و پلاکت های فعال که حاوی سیتوکین ، فاکتورهای رشد و دیگر پروتئین های می باشد ، در آن ناحیه تزریق می شود .

برای تزریق روش PRP دو روش وجود دارد . در روش میکرونیدلینگ برای تزریق نمودن، با استفاده از یکسری سوزن های باریک سوراخ هایی در سر ایجاد می شود ، سپس ماده ی پی آر پی از آن سوراخ ها ، به سر وارد شده و به سمت فولیکول های مو جذب می شوند .

در روش دیگر PRP برای انجام چندین تزریق ، از یکسری سرنگ های باریک برای تزریق در قسمت های مختلف سر استفاده می شود . که مورد استفاده قرار میگیرد از سرنگ های بسیار باریک برای انجام چندین تزریق در قسمت های مختلف سر می باشد .

برای کسب نتیجه ی دلخواه از ترکیبی از این روش ها می توان استفاده کرد . در طی یک سال از چندین جلسه برای درمان و تقویت مو استفاده می شود . تعداد دفعات درمانی و فاصله ی بین جلسات درمانی ، به مقدار ریزش مو ، هدف های درمانی ، میزان جواب دهی بیمار به درمان بستگی دارد .

مزوتراپی

مزو تراپی یک روش غیر جراحی برای درمان ریزش مو می باشد . این روش سبب تقویت مو و رشد موهای جدید می شود . روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو برای زنان در دوران یائسگی و بعد از زایمان کاربرد دارد . همچنین این روش برای آقایانی که تازه دچار ریزش مو شده اند ، نتایج خوبی دارد . در روش مزوتراپی ، محلولی حاوی مواد موثر و ویتامین در سر تزریق می شود ، این مواد ریشه ی مو را تغذیه کرده و گردش خون در سر را بیشتر می کند .

مزوتراپی از راه های درمان و تقویت مو

مزوتراپی از راه های درمان و تقویت مو

با افزایش جریان خون در سر ، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به فولیکول های مو می رسد ، و همین امر منجر به رشد موها می شود . در استفاده از روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو ، برای تزریق ، از تفنگ تزریقی مخصوص به جای تزریقات معمولی استفاده می شود ، این روش درد ناشی از تزریق را کم می کند و در نهایت تزریق به روش مزوتراپی به سرعت انجام می شود . بعد از مدتی از تزریق مزو تراپی ، هورمون DHTکه عامل اصلی ریزش مو است ، خنثی می شود .

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی هستند :

  • افرادی که دچار مشکل طاسی هستند .
  • افرادی ک موهای سر آن‌ها به صورت ناحیه‌ای ریزش نموده است .
  • افرادی که موی آن‌ها در حال نازک شدن می باشد .

لیزرتراپی , درمان ریزش مو با لیزر

درمان ریزش مو با لیزر

لیزرتراپی برای درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با لیزر : لیزر تراپی یکی دیگر از تکنیک های موجود برای درمان ریزش مو و تقویت مو است ، لیزر سرد حاوی اشعه ی نوری و گرما یکی از روش های لیزری برای درمان ریزش مو است .از روش لیزر تراپی برای درمان ریزش موی ژنتیکی در مردان و زنان ، طاسی و سکه ی یا آلوپسی آندروژنیک استفاده می شود . استفاده از روش لیزر تراپی برای درمان در مردان و زنانی که بر اثر سابقه های ژنتیکی موی آن نازک شده یا کم پشت شده ، نتایج دلخواهی خواهد داشت .

لیزرتراپی در درمان ریزش مو چه مزایای دارد ؟

  • این روش ( لیزر سرد ) بدون درد است .
  • این روش بدون خونریزی است .
  • این روش برای درمان زمان کمی مورد نیاز است .
  • این روش هیچ گونه عوارض شدیدی ندارد .
  • درمان با لیزر سرد هزینه ی کمتری دارد .
  • استفاده از روش لیزر سرد یا لیزر کم توان هم برای بانوان و هم آقایان موثر است .
  • دستگاههای مورد استفاده برای لیزر سرد قابل حمل بوده و در هرجایی قابل استفاده می باشند .
  • این روش در برخی از افراد منجر به رشد مجدد موهای بالای سر و جلوی سر می شود .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 206 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:08

درماپن | قیمت و هزینه درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست , دستگاه درماپن

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درماپن | لایه برداری پوست با درماپن , پاکسازی پوست با استفاده از درماپن  , دستگاه درماپن ,  هزینه درماپن , قیمت درماپن  ,  خرید و فروش و قیمت دستگاه درماپن: روش درماپن، یکی از روش‏های جدید لایه برداری و پاکسازی پوست است که در دوره کنونی برای درمان عارضه‏های پوستی گوناگون از جمله لکه‏ها، جای زخم، اسکارها و … استفاده می‏شود. اکثر مردم این روش را با روش میکرونیدلینگ ، اشتباه می‏گیرند و دلیل آن، پایه و اساس یکسان هر دو روش است. در هر دو روش درمانی، پایه و اساس کار، ایجاد سوراخ‏های کوچک (غیر قابل رویت) در سطح پوست است. در روش درماپن، این سوراخ‏ها بصورت عمودی و در روش میکرونیدلینگ، سوراخ‏ها بصورت افقی ایجاد می‏شود.

درماپن


کاربردهای روش درماپن در زیباسازی پوست

در این دوره با پیشرفت تکنولوژی و علم در زمینه پزشکی ، راه‏های بسیاری برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‏گیرد. همه این روش‎‏ها در کنار فوایدی که دارند، عوارضی نیز دارند که همین دلیل موجب می‏شود هر شخص برای زیباسازی و ترمیم پوست خود، به سراغ روشی رود که فواید آن بیش از عوارضش باشد. در کنار روش‏های گوناگونی که برای ترمیم و جوانسازی پوست وجود دارد، روش درماپن، نیز به عنوان یکی از روش‏های جدید و قدرتمند، برای اقدامات زیبایی و لایه برداری روی پوست استفاده می‏شود.

درماپن چیست؟

افراد معمولا دو روش درماپن و میکرونیدلینگ را با هم اشتباه می‏گیرند زیرا این دو روش بسیار به یکدیگر شباهت دارند اما نه آنقدر که با هم اشتباه گرفته شوند! در روش درماپن، قلمی که در دستگاه وجود دارد، دارای سوزن‏هایی است که بصورت عمودی روی سطح پوست حرکت کرده و باعث بوجود آمدن سوراخ‏های بسیار ریز، روی پوست می‏شود. در این هنگام است که پوست برای ترمیم این سوراخ‏های ریز، اقدام به تولید کلاژن بیشتر می‏کند که در نتیجه آن پوست، زیبایی و طراوت خود را بدست می‏ آورد.

هزینه درماپن

کاربردهای روش درماپن

درمان جای جوش

در این روش، با تحریک پوست در نتیجه ایجاد سوراخ در پوست، کلاژن بسیاری تولید شده که باعث بسته شدن منافذ پوستی در محل جوش شده و در نهایت جای جوش، عمق کمتری خواه داشت.

از بین بردن چروک‏های پوست

دلیل بوجود آمدن چین و چروک در پوست، کمبود ترشح کلاژن است، پس با روش درماپن، می‏توان با افزایش ترشح کلاژن در سطح پوست ، چروک ‏های پوست را حذف کرد.

درمان استرچ مارک (ترک‏های پوستی)

استرچ مارک ( ترک‏ های پوستی )، به ترک‏های براق موجود در پوست گفته می‏شود. یکی از عارضه‏ هایی که در سطح پوست، در زمان بلوغ و در خانم ها در زمان بارداری، بوجود می‏آید ترک ‏های پوستی است. این ترک‏ها پس از، از بین رفتن عروق خونی، به رنگ پوست تغییر کرده و حالت براق پیدا می‏کنند که زیبایی پوست افراد را به خطر می‏اندازد. درماپن یک روش مناسب، برای این عارضه است.

درمان جای زخم و سوختگی

با استفاده از روش درماپن، می‏توان اسکارهای ناشی از بخیه، سوختگی و زخم را به سادگی مداوا نمود.

مداوای لکه‏ های موجود در پوست صورت

ایجاد لکه در پوست صورت، دلایل گوناگونی دارد از جمله پیری، حاملگی ، ماه گرفتگی و … . با استفاده از این روش می‏ توان لکه‏ های در اثر عوارض طبیعی و لکه ‏های ارثی را درمان کرد.

درماپنفواید روش درمانی درماپن

  1. یکی از مهم‏ ترین فواید این روش، افزایش منافذ پوستی است. بسیاری از بیماری‏های پوستی بدلیل بسته شدن منافذ سطح پوست بوجود می‏آید زیرا پوست نمی‏تواند تنفس کند به همین دلیل، در روش درماپن، تعداد منافذ پوستی افزایش می‏ یابد.
  2. به دلیل خطر کم و کم عوارض بودن این روش برای سایر قسمت‏های بدن نیز قابل استفاده است.
  3. با ایجاد منافذ روی سطح پوست، سلول‏های پوستی تحریک شده و در نتیجه کلاژن بیشتری تولید شده که منجر به نرمی پوست می‏شود. همچنین این روش سبب افزایش رطوبت سطح پوست می‏شود.
  4. برای پوست‏های نازک، بهترین روش درمانی، روش درماپن است.
  5. این روش دارای عوارض ناچیز و همچنین بدون درد است.
  6. دوره‏ی درمانی درماپن، یک دوره زمانی بسیار کوتاه است.
  7. امکان تغییر رنگ سطح پوست در روش درماپن، بسیار کم است.
  8. بدلیل کم خطر بودن این روش، می‏توان از آن برای درمان اطراف چشم استفاده کرد.
  9. یک روش مقرون به صرفه (نسبت به سایر روش‏های درمانی) است.
  10. امکان تکرار چندین باره این روش درمانی، برای افزایش تاثیر گذاری.

 

 

عوارض روش درمانی درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست

همانطور که می‏دانید این روش درمانی همچون سایر روش‏های لایه برداری و پاکسازی پوست ، علاوه بر مزایا، دارای عوارضی نیز هست. شاید بتوان به تنها یک عارضه و آن هم التهاب و قرمزی رنگ پوست اشاره کرد که پس از مدتی از بین می‏رود.

برچسب ها: , , , , , , ,

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 177 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:06

کاشت مو چیست؟

کاشت موی طبیعی موثرترین و قطعی ترین روش جهت درمان موهای ریخته شده است. عمل پیوند مو یک عمل سرپایی محسوب می شود که با استفاده از بی حسی موضعی،پوست سر را بی حس میکنند و بیمار در حین عمل هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد و پس از اتمام عمل جهت جلوگیری از آلودگی یک پانسمان روی موضع عمل شده قرار میگیرد.پس از مدتی فرد میتواند این پانسمان را از روی سر خود بردارد و سپس به کارهای روزمره خود مشغول شود و همچنین میتواند استحمام کند.

پس از کاشت مو در طی مدت ۳ هفته موها به مقدار کمی رشد میکنند و این رشد مو برای فرد قابل لمس است پس از این مدت مو ها وارد مرحله استراحت یا ریزش میشوند که این مرحله بطور تقریبی ۳ماه به طول می انجامد در ابتدای ماه چهارم مو ها مجددا رشد خواهند کرد و دیگر خبری از ریزش مو نخواهد بود و مو ها به شکل دائم روی سر باقی خواهند ماند .لازم به ذکر است که نتیجه عمل پیوند مو حدودا ۹۹ ماه پس از عمل مشخص میگردد و در این زمان تفاوت چهره قبل از کاشت و بعد از کاشت محسوس خواهد بود.گفتنی است که عمل پیوند مو هیچگونه عوارضی را در برنخواهد داشت و فقط همان ۲ هفته اول پس از کاشت نیاز با مراقبت دارد تا موها یک دست و خوب رشد کنند.

تاریخچه کاشت مو

در مورد تاریخچه کاشت مو اطلاعاتی از قرن نوزدهم میلادی در دست است که مبدا ای برای عمل های کاشت مو بود،در آن زمان برای اولین بار تلاش شد تا عمل کاشت مو انجام پذیرد در این عمل بافت پوست سر به همراه مو از قسمتی برداشته و به محل طاسی برده میشد و در آنجا پیوند زده میشد. در دهه ۳۰ میلادی پزشکان ژاپنی گام های بعدی را در مسیر کاشت مو برداشتند و جراحان ازگرافت های کوچک و گرافت های فولیکولی مو برای درمان مناطق طاس شده و آسیب دیده در قمست مو ها و ابرو و مژه استفاده میکردند.
این جنگ جهانی بود که تلاش متخصصان و پزشکان را در زمینه کاشت مو محدود تر کرد و کسانی که یافته ای را بدست می آوردند آن را مخفی میکردند.در اواخر دهه ۵۰میلادی با پایان یافتن جنگ جهانی دوم ،عصر مدرن کاشت مو در غرب آغاز شد.

یک متخصص پوست آمریکایی به نام نرمن انریش با بکارگیری گرافت های آزاد بیمارانی که دارای الگوی طاسی مردانه بودند را مورد آزمایش قرار داد.  قبل از آن تصور اغلب مردم این بود که موی کاشته شده در محل دیگر به اندازه موهای منطقه اولیه رشد نخواهد کرد اما دکتر نرمن انریش به همگان نشان داد که موی کاشته شده در منطقه کاشته شده به همان اندازه ای رشد میکند که در منطقه دهنده(محل اولیه مو)رشد میکرد.

پس از او دکتر والتر پی انگر که در رشته پوست تخصص داشت پارامتر های ناحیه مطمئن محل اولیه(دهنده) را تعریف کرد که پارامتر های این تعریف اساس برداشتن فولیکول مو به شکل نواری و روش FUE استفاده میشد.تا بیست سال پس از دکتر والتر متخصصان بازهم دست از تلاش برنداشتند و روی گرافت های کوچک کار کردند اما نتایج حاصل دارای موفقیت کمی بود و گرافت هایی که مورد استفاده قرار میگرفت ۲ تا ۴ میلی متر بود که سر بیمار را به شکل عروسک در میاورد و درنتیجه پزشکان با اعتراض های بیماران مواجه میشدند و کمتر کسی علاقه ای به کاشت موی طبیعی داشت .

در اواخر دهه ۸۰میلادی دکتر بی ال لیمر با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما نوار های دهنده را به حالتی در آورد که با میکروگرافت ها نیز قابل استفاده بود و به تبع آن تکامل روش کاشت موی واحد فولیکولی آغاز گردید و نتیجه آن بود که شکل و شکاف گرافت ها کوچکتر شد. گرافت های کوچک این اجازه را به پزشکان و متخصصان میداد تا بتوانند گرافت های واحد فولیکولی با تعداد بیشتر در منطقه پیوند گیرنده قرار دهند.

در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی متخصصان استفاده از تکنیکی به نام برش جانبی را آغاز نمودند در این تکنیک جراح دو تا چهار گرافت فولیکولی را دنبال می کند و این امر باعث میگردد تا موی کاشته شده بهتر در محل خود جای گیرد و موی کاشته شده در منطقه طاس شده طبیعی تر به نظر بیاید. اگر چه این روش دارای جنبه های منفی نیز می باشد و این برش های جانبی باعث از بین رفتن حالت رگ های بیشتر از برش ها می شوند که به صورت موازی شکاف سهمی (ساژیتال) زده میشود،اما استفاده از روش ساژیتال موجب میگردد تا مو ها و رگ های خونی کمتری برش بخورند.یکی از ویژگی های مثبت روش ساژیتال این است که آن ها به درون فرو میروند و از برش متقاطع فولیگول ها جلوگیری میشود و همین باعث میگردد تا نیازی به تراشیدن موهای منطقه پیوند گیرنده نباشد.

در روش برش جانبی برش ها به شکل حرف T میباشد اما در روش ساژیتال برش هایی موازی با محل فعلی موها زده میشود . استفاده از این دو روش در بین متخصصان کاشت مو بسیار مورد بحث است و برخی از پزشکان از ترکیب این دو روش استفاده می کنند.

در سال های اخیر روش های انتقال مو از بانک مو به نواحی ریزش شده و ویژگی های طراحی خطوط رویش مو،روش های بی حسی و روش های برش و قرار دادن گرافت ها در منطقه ای که باید پیوند زده شود همچنین روش های آموزش و تربیت متخصصان در امور مختلف پیشرفت بسیار شگرفی داشته است.امروزه با استفاده از مینی گرفت و میکرو گرفت و چینش ظریف آنها نتایج بسیار زیبایی بدست بدست آمده است.

روش های کاشت موی طبیعی

عموما کاشت موی طبیعی به روش های fit و fut و روش ترکیبی در کلینیک های کاشت مو انجام میپذیرد که به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت

مقایسه دو روش کاشت موی FUT و FUE

کاشت مو به روش FUT (Follicualr Unit transplantation)

کاشت مو


روش کاشت موی FUT یا فولیکولار یونیت یک روش سنتی در عمل های کاشت مو به حساب می آید.در این روش یک نوار باریک از پوست پرپشت موی پشت سر یا اطراف سر برداشته میشود و در پایان عمل منطقه ای که مو برداشت شده به صورت خاصی بخیه زده میشود و پس از طی مدت زمانی ۲ هفته بخیه ها کشیده میشوند.نوار باریکی که از پشت سر برداشته شد به قطعات کوچکی به نام گرافت تقسیم میشود و این قطعات در جلوی سر کاشته میشود.هر کدام از این قطعات به طور توسط ۱الی ۴ تار مو را شامل میشود.این روش باعث میشود تا موی کاشته شده طبیعی تر به نظر برسد .

کاشت مو به روش FIT

این روش زمانی به کار می آید که متقاضی کاشت مو دارای بانک موی خوبی باشد،در این روش دیگر نیازی به برش و بخیه زدن نمیباشد و همچنین به بستری شدن نیز احتیاجی نیست و با استفاده از بی حسی موضعی میتوان فولیکول های مو را با ابزار خاصی از بانک مو برداشت و در محل طاس شده کاشت .در صورتیکه متقاضی دارای بانک مو مناسبی نباشد میتوان از موهای بدن فرد جهت پیوند استفاده نمود.در این روش که مو ها از پشت سر برداشته میشود محل برداشت قابل دیدن نیست و موهای کاشته شده دارای حالت بسیار طبیعی میباشد و بیمار نیازی به گذراندن دوره نقاهت پس از کاشت مو ندارد.

قیمت و هزینه کاشت مو طبیعی چقدر است؟

هزینه کاشت مو را بر اساس تعداد گرافت های کاشته و همچنین مهارت پزشک متخصص میتوان برآورد کرد.کسی که برای پیوند مو به کلینیک کاشت مو مراجعه میکند،انتظار این را دارد که با یک هزینه معقول کاشت موی با کیفیتی داشته باشد.البته توجه به این نکته نیز مهم است که میزان هزینه ای که برای کاشت مو انجام میشود در برابر آن چیزی که بیمار بدست می آورد(منظور موی کاشته شده و سایر موضاعات مربوط به آن است) ناچیز است. بسیاری از مردم جهت کاشت به کشور های هم جوار مراجعه میکنند اما با پرداخت هزینه های بسیار زیاد نتیجه دلخواه حاصل نمیگردد و این عمل را میتوان در کلینیک های داخلی در ایران با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر انجام داد.

هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن ها جنس پوست،میزان طاسی و…. میباشد.

مراقبت از مو پس از کاشت موی طبیعی

  • پس از اتمام عمل کاشت مو شما باید ۳الی ۵ روز به استراحت بپردازید،اگر چه پس از عمل میتوانید کار های روزمره خود را دنبال کنید اما برای حاصل شدن نتیجه مطلوب بهتر است چند روزی استراحت کنید.
  • بهتر است قبل از عمل یک نفر همراه با خود داشته باشید،درست است که این عمل نیازی به بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی انجام میشود اما حضور یک نفر همراه میتواند مفید واقع شود.
  • بهتر است تا چند روز محل عمل را به کسی نشان ندهید شاید موهای پیوند شده و خون خشک شده برای آنها خوشایند نباشد و باعث شود تا آنها نسبت به نتیجه عمل عجولانه قضاوت کنند و همچنین تاثیر منفی در روحیه شما بگذارد.
  • در هنگام خواب از قرار گیری محل کاشته شده با بالشت اجتناب کنید زیرا ممکن است باعث ریزش موهای کاشته شده شود.
  • اگر حس کردید مو ها بصورت غیر عادی ریزش دارند با پزشک خود مشورت کنید.
  • در روزهای ابتدایی پس از کاشت مو بهتر است از شستن سر خودداری کنید زیرا ممکن است باعث فولیکول های مو شود.
  • توصیه میگردد از کلاه استفاده نشود زیرا باعث گرم شدن محل و عبور نکردن هوا میشود و این عاملی است برای کند کردن روند رشد موهای کاشته شده.
  • در روز های اول پس از کاشت مو بهتر است در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید این مورد هم میتواند به گرافت های مو آسیب وارد کند و روند رشد مو را کند کند.
  • سعی کنید تا از عرق کردن سر جلوگیری کنید زیرا باعث ایجاد عفونت در محل کاشت میشود ،رعایت این نکته برای افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی میکنند یا افرادی که ورشکار هستند بسیار حائز اهمیت است.
  • بعد از اینکه از پزشک اجازه شستشو را گرفتید میتوانید جهت جلوگیری از تعریق و ایجاد عفونت مو ها را با صابون ملایم بشویید.
  • بهتر است استرس را از خود دور کنید و همینطور صبر داشته باشد.صبر و حوصله پس از کاشت مو بسیار مهم است .هرگز نگران این نباشید که مبادا عمل جواب ندهد و سر شما به همان شکل باقی بماند .باید به سر فرصت بدهید تا خود را مرمت کند و درباره کاشت مو عجولانه قضاوت نکنید

پیوند مو برای ریزش مو سکه ای

ریزش مو به صورت سکه ای اغلب در بین جوانان شایع است و باعث میشود در روحیه آنها نیز موثر باشد.این نوع ریزش مو به شکل سکه رخ میدهد و در سنین مختلف میتواند اتفاق بیفتد .این نوع ریزش در بین خانم ها و آقایان ممکن است اتفاق بیفتد و فقط مختص به جنسیت خاصی نیست. ریز مو میتواند در قسمت های ابرو، ریش ، موی سر و سبیل اتفاق بیفتد البته این موارد به طور همزمان رخ نمی دهد.

در ادامه نکاتی را در این باره متذکر میشویم:

  • بر خلاف تصور عامه مردم در ریزش سکه ای فولیکول مو از بین نمیرود و این ریزش به صورت دائمی نخواهد بود و رویش مو مجددا انجام می شود.
  • به طور معمولا اولین قسمتی که در آن ریزش سکه ای رخ میدهد در موهای سر است.
  • به نظر می آید این بیماری یک بیماری ژنتیکی است و امکان دارد این بیماری بر روی ناخن ها نیز اثر بگذارد.
  • یکی از علت های این بیماری میتواند عفونت و وجود قارچ در محل ریزش باشد.
  • استرس میتواند یکی دیگر از علل بوجود آمدن این بیماری باشد.
  • بر اساس مشاهدات میتوان گفت این بیماری اغلب در دهه های دوم تا چهارم زندگی رخ میدهد
  • در ۳۵ تا ۸۵ درصد موارد یک سال پس از ریزش مجددا رویش را شاهد خواهیم بود.
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 206 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:04

همه چیز در رابطه با کاشت مو

همه چیز در مورد کاشت مو طبیعی : افراد زیادی هستند که سوالات متعددی از کاشت مو در ذهن خود دارند و مداوم از خود می پرسند که چگونه می توانند به جواب آنها برسند مثلا میخواهند بدانند که چگونه می توانند از ریزش موی خود جلوگیری کنند یا کاشت مو طبیعی چگونه و چطور انجام می شود؟

طبیعی است که هر کسی با از دست دادن موهای خود ، هر روز با ظاهر شدن روبروی اینه از خود بپرسد که چگونه زیبایی خود را بدست بیاورد و درمان قطعی برای ریزش مو چیست؟در ادامه این پست سعی کرده ایم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت موی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم که بتوانید راحت تر در این باره تصمیم بگیرید.اگر شما هم بارها و بارها هزینه برای شامپو و دارو پرداخته اید پیشنهاد می شوید ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

کاشت مو چیست؟

یکی از بهترین راهکارهای که می تواند به شما کمک کند تا موهای از دست رفته خود را بدست بیاورید کاشت موی طبیعی است که در این روش فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و همراه با بی حسی موضعی است که یک عمل سرپایی بدون بی هوشی است.پس از اینکه کاشت موی طبیعی صورت گرفت برای جلوگیری از آلودگی بر روی سر یک پانسمان جزئی قرار داده می شود که پس از تراکاشت نیز برداشته خواهد شد و فرد به آسانی می تواند به استحمام برود و باید بعد از تراکاشت مو به مراقبت های لازم بپردازد.

موهای که کاشته می شوند تا مدت سه هفته ، میزان کمی رشد خواهند کرد این میزان به قدری است که فرد خود زیاد متوجه آن نخواهد شد و بعد از آن مو به وضعیت استراحت یا ریزش می رود که این زمان به صورت تقریبی می تواند سه ماه به طول بیانجامد و موها دوباره در اوایل ماه چهارم رشد خواهند داشت و به صورت دائمی باقی خواهند ماند و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.می توان به صورت کلی گفت زمانی نتیجه عمل پیوند بعد از ۹۹ ماه مشخص می گردد که در این زمان تفاوت چهره پیش از کاشت با پس از تراکاشت به خوبی مشخص خواهد شد و تاثیر و نتیجه پیوند مو نمایان می شود. جالب است بدانید که در پیوندمو هیچ عارضه ی دیده نمی شود و لازم است دو هفته اول کاشت مو ، مراقبت های ساده ی انجام گردد که شخص موهای یکدست و خوبی پیدا می کند که در نتیجه می تواند این نتیجه سبب شود که فرد از مرکز کاشت مو و مشاوره های آنها رضایت کافی بدست بیاورد.

تاریخچه کاشت مو

شروع عمل های کاشت مو را می توان قرن۱۹ میلادی دانست که برای اولین بار انسان ها سعی کردند تا پیوند کاشت مو را با استفاده از بافت های مو دار پوست سر در دیگر نقاط سر انجام بدهند. بافت پوست سر در این عمل جراحی به همراه منبع اصلی خون به قسمت های طاس انتقال داده می شود و در نهایت در آن قسمت کاشت صورت می گرفت.
پس از آن در دهه ۳۰ میلادی ژاپنی ها برای کاشت مو ، گام های دیگری را انجام دادند که در آن جراحان برای منطقه های آسیب دیده از گرافت های کوچک و گرافت های واحد فولیکولی استفاده می کردند.البته این روش هیچ رابطه ی با برطرف کردن طاسی نداشته است.

چه افرادی از کاشت مو استفاده کرده اند:

بعد از اینکه جنگ جهانی اتفاق افتاد سبب شد تا کشورهای فعالیتشان محدود شود و حتی برخی از کشورهای که به دست یافته های جدیدی دست پیدا کرده بودند ، آن را مخفی نگه دارند و در نهایت در اواخر دهه ۵۰ میلادی بعد از جنگ جهانی دوم ، دوره جدیدی با کاشت مو در جهان غرب شروع شد که آزمایش های برای بیماران دارای الگوی طاسی مردانه صورت گرفت که توسط متخصص پوست امریکایی ساکن نیویورک به نام نرمن انریش بود و او در آزمایش های خود از گرافت های آزاد استفاده کرده بود.

قبل از این افرادی فکر می کنند که موی که کاشته می شود نمی تواند در منطقه گیرنده بیشتر از موی اولیه رشد کند ولی این متخصص نشان داد که اگر از این گرفت ها استفاده شود موجب می شود که در منطقه گیرنده ، موهای جدیدی رشد نماید. آن چیزی که بسیار قابل توجه بود این بود که گرافت موجب می شدند موهای جدیدی که در منطقه گیرنده کاشته شده به همان قدر که در محل گذشته خود بودند باشند و همچنین رشد کنند.

یکی دیگر از متخصصان پوست با نام دکتر والتر پی انگر توانست تعریفی از پارامترهای ناحیه مطمئن دهنده را بیان کنند که بر پایه آن ، از برداشت فولیکول مو ، به روش نواری و روش FUE به عنوان پایه اساسی استفاده می شد.حدود بیست سال پس از آن جراحان کارخود را بر روی گرافت های کاشت مو انجام میدادند اما به موفقیت های کوچکی دست پیدا کردند تا جایی که با بکارگیری از گرافت های ۲ تا ۴ میلی متری سبب می شود که سر شخص ظاهری عروسی داشته باشد و معمولا با اعتراض متقاضیان روبرو می شد و تعداد متقاضیان برای پیوند طبیعی مو کاهش داشته باشد.

پس از آن تکنیک های جدید و استفاده از برش های نواری جایگزین روش های گذشته شد و می توان گفت که در دهه ۸۰ میلادی (دهه۶۰ خورشیدی) این اتفاق رخ داد. دکتر کارلوس یوبل پزشک ساکن برزیل عمل پیوندی را انجام داد که در آن از گرافت های کوچک استفاده بیشتری کرده بود و همزمان با آن در امریکای شمالی و ایالت متحده دکتر ویلیام راسمن توانست در یک جلسه درمانی از هزاران میکروگرافت استفاده کنند که تمامی این موارد نشان میدهد در پیوند طبیعی مو تغییرات و پیشرفت های سریعی صورت گرفت.

دکتر بی ال لیمر در اواخر دهه ۸۰ با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما توانست ، نوارهای دهنده را به میزانی برساند که بتوان با میکروگرافت های کوچک نیز بتوان از آنها استفاده کرد و کاشته شود و پس از آن شروع شکل گیری روش واحد فولیکولی صورت گرفت و در نهایت منجر به شکاف گرافت ها شد و همچنین اندازه آنها محدودتر و کوچکتر گردید.

گرافت های کوچک به جراحان این اجازه را میداد تا بتواند در منطقه پذیرنده ، گرافت های واحد فولیکولی زیادتری را قراربدهند و با بدست آوردن موفقیت های جراحان ، سبب شد تا آنها توجه بیشتری به گرافت های کاشته شده داشته باشند.

تکنیک برش جانبی پس از این مراحل در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط جراحان پیوند مو انجام شد که در این تکنیک ها جرحان با پیوند دو تا چهار گرافت فولیکولی مو سبب می شدند کاشت موی بهتری روی سر قرار گرفته شود و پوشش خوبه منطقه طاس را نیز همراه داشته باشد.

اما این روش چون برش های جانبی صورت می گیرد سبب می شد که حالت هم گسیختگی رگ ها از برش های بیشتر باشد که به موازات شکاف سهمی جمجمه زده می شدند ولی زمانی که از برش های ساژیتال استفاده می شد موجب می گردید که موها و رگ های خونی کمتری با این فرضیه که هم اندازه ابزار برش دهی می باشند ، برش زده شوند.
برش های ساژیتال خود جنبه های مثبتی نیز داشت که بهتر به داخل فرو برده می شدند و جلوگیری از برش متقاطع فولیکول در آن صورت می گرفت . در نهایت موجب می گردید که پزشکان به تراشیدن بخش پذیرنده نیازی نداشته باشند.برش های جانبی مو به شباهت حرف T صورت می گرفت و این در حالی بود که برش های ساژیتال موازات و مابین موهای فعلی شکل می گرفت. یکی از موضوعاتی که شدیدا در حوزه کاشت مو مورد بحث واقع شد استفاده از برش های جانبی در مقابل برش های ساژیتال بود. خیلی از جراحان برجسته کاشت موی طبیعی به صورت معمول برای بیمارانی که مناسب بودند از ترکیب این دو روش استفاده می نمایند.

اما این روزها دیگر مانند گذشته نیست و متخصصان روزانه از برای افرادی که متقاضی کاشت مو هستند روزانه بیشتر از هزاران تار مو می توانند بکارند. در این روش ها ، از قسمت پشت سر یا بانک مو ، انتقال مو به قسمت های نیازمند داده می شود.تکنیک های بی حسی و همچنین طراحی خط رویش جلوی سر ، روش های برای ایجاد برش و همچنین گذاشتن گرفت ها و … همگی سبب شده تا پیشرفت های زیادی در دنیای کاشت مو صورت بگیرد و موفقیت های بزرگی را داشته باشد. امروزه متخصصان پوست و مو در انجام کاشت مو می توانند با استفاده از مینی گرفت و میکرو گرافت ها و چیدمان منظم آنها ، پیوند مویی مرتب و منظم را برای متقاضیان کاشت مو به ارمغان بیاورند.

برای کاشت موی طبیعی چه روش های وجود داشته است؟

همانطور که می دانید امروزه روش های زیادی وجود دارد که در کلینیک های کاشت مو استفاده می شود. سه روش fut ، fit و روش ترکیبی از جمله روش های هستند که در کلینیک های معتبر انجام می شوند.

شما می توانید در کلینک ما که مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته است با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها به نتیجه ی که می خواهید برسید.ما امیدواریم که شما عزیزان از این فرصت برای زیبایی و سلامتی خود استفاده کنید و به آنچه که میخواهید برسید. کلینیک ما همواره سعی کرده است که از بروز ترین و جدیدترین روش ها و دستگاه های استفاده کند که در دنیا حرف اول را می زنند و می توانند نتیجه ی را برای شما داشته باشند که تا میزان زیادی مورد رضایت شما باشد و البته که ما تمامی فعالیت های خود را زیر نظر پزشکان و متخصصانی انجام می دهیم که با تجربه و با تخصص کافی هستند و تمامی کارها با ظرافت و دقت فراوانی صورت می گیرد.

مقایسه دو روش کاشت موی FUT و FUE

کاشت مو به روش FUT

این روش را می توان یکی از روش های دانست که کلاسیک و سنتی است و برای انجام آن به پزشکی نیاز است که کاملا به آن آشنایی داشته باشد. در این روش یک نوار باریک از پوست پر موی پشت و طرفین سر برداشته خواهد شد که در واقع قطر این نوار به میزان شکلی پوست وابسته است و در نهایت با تکنیک های ویژه منطقع برداشت شده مو بخیه خواهد شد و پس از گذشت دوازده روز تا چهارده رو بخیه ها کشیده می شوند. تکنسین های کاشت مو ، باریکه های را که از پشت سر برداشته شده به قطعات کوچکتری تقسیم می کنند که گرافت نام داشته اند ، هر گرفت خود دارای یک تا چهار تارمو می باشد که در جلوی سر کاشته خواهند شد.در مورد کاشت مو به روش FUT باید بدانید که بیشترین میزان کاشت در این روش وجود داشته است که جراحی در آن راحت تر برنامه ریزی می شود و همچنین فرآیند کاشت طبیعی خواهد بود.

کاشت مو FIT

اگر فردی که طاس باشد ولی بانک موی خوبی داشته باشد می تواند از روش FIT استفاده نماید و در این روش دیگر صحبت از بخیه و برش نخواهند بود و نیازی نیست که بستری صورت بگیرد و فولیکول های مو فقط با بی حسی موضعی و ضد عفونی شدن کامل ، به وسیله ابزارهای خاص به صورت جداگانه برداشته می شوند و در نهایت در قسمت های که طاسی وجود دارد کاشته می شوند. البته در روش FIT اگر بانک موی خوبی در دسترس نباشد می توان از موهای بدن نیز برای پیوند استفاده کرد. البته زمانی که مو از پشت سر برداشته می شود نمی توان محل برداشت را مشاهده کرد و محل پیوند مو کاملا طبیعی می باشد و پس از اینکه کاشت مو صورت گرفت دیگر نیازی نیست دوران نقاهتی سپری شود.

میزان هزینه کاشت مو :

نمی توانیم به صورت قطعی بگوییم که هزینه ی کاشت مو چقدر است و این موضوع به موارد مختلفی بستگی داشته است که می توان به میزان سابقه کاری ، تعداد گرافت ها ، تخصص و تجربه پزشک و … اشاره کرد. اگر شما برای پیوند موی طبیعی از دکتری کمک بگیرید که تخصص کافی در این زمینه را دارد قطعا می توانید به میزان زیادی از نتیجه ی که می خواهید برسید و در واقع با هزینه ی کم می توانید به زیبایی و آنچه که می خواهید برسید.برخی تصور می کنند که می توانند برای کاشت مو با هزینه ی کمتر به کشورهای همسایه بروند و این در حالی است که در ایران بهترین کلینیک ها با پیشرفته ترین تجهیزات و قیمت های معقول در انتظار متقاضیان عزیز می باشد.هزینه ی کاشت مو همانگونه که پیش تر بیان کرده ایم به عوامل متعددی وابسته است که می توان به میزان طاسی ، جنس پوست سر و … اشاره کرد.برای هر تار مو ، حدود ۳۰۰ تومان هزینه داشته که به میزان تارهای موی که نیاز می باشد ، هزینه ی نهایی برای متقاضی محاسبه خواهد شد.

پس از کاشت موی طبیعی چه مراقبت های نیاز است؟

  1. شما می توانید پس از کاشت مو به فعالیت های روزانه خود ادامه بدهید ولی بهتر است سه تا پنج روز به خودتان استراحت بدهید. لازم است بدانید که عمل کاشت موی طبیعی به زمان چهار تا هشت ساعت نیاز است.
  2. عمل کاشت موی طبیعی ، یک عملی است که بدون بی هوشی است و کاملا سرپایی بوده ولی لازم است تنها نباشید و فردی را به عنوان همراه با خود داشته باشید.
  3. در روزانه های اولیه ممکن است موهای پیونده شده و خون خشک شده روی سرتان باشد ، سعی کنید آن را به دیگران نشان ندهید چون ممکن است حرف های را به شما بزنند که تاثیرات منفی بر روی شما داشته باشد و روحیان را ضعیف کند.
  4. در روزهای اولین اجازه ندهید محل کاشت با بالش شما تماس داشته باشد چون این امکان وجود دارد که فولیکول های موی کاشته شده ، دچار ریزش شوند پس به نحوه ی خوابیدن و گذاشتن سرتان روی بالشت دقت کنید.
  5. اگر بعد از کاشت حس کرده اید که ریزش غیر عادی دارید حتما سریع به پزشک خود مراجعه کنید یا با او تماس بگیرید.
  6. در روزهای اولیه نیازی نیست که موهای کاشته را بشوید چون ممکن است فولیکول های مو بر اثر لمس و تماس دست ،دچار ریزش شوند.
  7. اگر از افرادی هستید که کلاه می پوشید ، برای مدتی بیخیال کلاه شوید.کلاه ممکن است به فولیکول های مو آسیب بزنند و روند بهبود را آهسته تر کند. اگر مجبورید کلاه بپوشید حتما به عبور هوا دقت کنید و اجازه ندهید زیر کلاه گرم شود.
  8. در روزهای اولیه نباید روبروی تابش مستقیم خورشید قرار بگیرید چون ممکن است آسیب گرافت های مو صورت بگیرد و همچنین زمان بهبودی را کاهش می دهد.
  9. به سرتان زمان بدهید تا خود را ترمیم نماید و نباید در مورد نتیجه عمل کاشت ، قضاوت های سریع داشته باشید.
  10. همیشه باید در برابر هر چیزی صبر داشته باشید . برای بدست آوردن نتیجه ی مطلوب در کاشت نیز باید صبر کرد.
  11. زمانی که پزشک متخصص به شما اجازه از آب استفاده کنید حتما برای اینکه از عفونت و تعریق جلوگیری کنید موهایتان را با آب و صابون ملایم ، آرام شست و شو دهید.
  12. اگر از افرادی هستید که همیشه استرس و اضطراب دارند باید بدانید اصلا در چنین شرایطی نباید دچار این مشکلات شوید. البته گاهی برخی از افراد فکر می کنند همیشه تا آخر عمر این زخم ها بر سرشان باقی خواهد ماند ولی همیشه اینطور نیست و زخم ها بهبود خواهند یافت.
  13. جلوگیری از هر گونه تعریق لازم است. گاهی در پیوند موها اگر تعریق اتفاق بیوفتد سبب می شود عفونت رخ دهد. به همه ی افرادی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند توصیه می شود که نکات ضروری را رعایت کنند و البته ورزشکاران نیز باید دقت بیشتری بر نکات داشته باشند.

پیوند مو برای ریزش مو سکه ای

گاهی جوانانی دیده می شود که دچار ریزش مو هستند و همین موضوعات در روحیه آنها تاثیر زیادی خواهد داشت و البته ریزش مو حالت های مختلفی داشته است که یکی از آنها آنآلوپسی آره آتا یا ریزش سکه ی است. در این وضعیت ریزش مو به شکل یک گردی است که می تواند ۱ تا ۵ سانتی متر باشد. در سن های متفاوتی ممکن است این اتفاق رخ دهد و البته هم شامل آقایان می شود و هم خانم ها.

افرادی که دچار ریزش موی سکه ی می شود اعتماد به نفسشان را از دست میدهند و حس خجالت برای ظاهر شدن در جمع به آنها دست میدهد. البته ریزش مو به صورت سکه ی فقط به سر مرتبط نیست بلکه ممکن است برای ریش، ابرو، سبیل نیز اتفاق بیوفتد که به صورت همزمان نخواهد بود.لازم است نکاتی را در مورد ریزش موی سکه ی بدانید که بسیار مهم هستند و در ادامه به آنها پرداخته ایم:

  1. معمولا افراد اولین بار در سر دچار ریزش موی سکه ی می شوند ولی گاهی ممکن است اولین بار برای ابرو و مژه نیز اتفاق بیوفتد.
  2. عده ی فکر می کنند که ریزش موی سکه ی موجب از بین رفتن فولیکول های مو می شود که تصور غلطی است و سبب ریزش دائمی و همیشگی نخواهد شد و در بسیاری از افراد ، موها دوباره رشد می کنند.
  3. استرس و عوامل محیطی می تواند از جمله عواملی باشد که ریزش موی سکه ی را پدید می آورد.
  4. این امکان وجود دارد که موها پس از مدتی دوباره رشد کنند و دوباره نواحی دیگری درگیر ریزش شوند.
  5. طبق مشاهدات ، در دهه دوم تا چهارم زندگی این بیماری بیشتر رخ میدهد.
  6. وجود عفونت در بدن یا قارچ می تواند سبب شود که ریزش موی سکه ی اتفاق بیوفتد.
  7. رشد موها ممکن است یک سال بعد از ریزش دوباره ۳۵ تا ۸۰ درصد رشد داشته باشند.
  8. ریزش موی سکه ی ممکن است به دلایل ژنتیکی رخ دهد و البته روی ناخن ها نیز تاثیر داشته باشد و می تواند در افراد مستعد به لحاظ ژنتیکی یک واکنش خود ایمنی را ایجاد نماید. البته دلایل ژنتیکی موثر در این گونه ریزش ها به موارد متعددی وابسته است. پس این امکان وجود دارد که با دیگر بیماری های خود ایمنی همراه شود. در حدود ده تا پانزده درصد ابتلای ناخن ها نیز دیده می شود. برای اینگونه ریزش ها ، کاشت موی طبیعی به عنوان درمان قطعی برای اینگونه ریزش ها مطرح است.

بهترین کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو

اگر از افرادی هستید که نمی دانید کاشت مو مناسب شما است یا خیر ؟ یا می خواهید بدانید این عمل زیبایی برایتان چقدر هزینه دارد؟ یا سوالات متعدد دیگری که در ذهن هر متقاضی ممکن است وجود داشته باشد ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را در این باره بدست بیاورید.ما همواره تلاش کرده ایم که بهترین ها را برای متقاضیان عزیز به همراه داشته باشیم و رضایت آنها را جلب کنیم و متقاضیان را به نتیجه ی که می خواهند برسانیم.در کلینیک ما ، از روش های استفاده می شود که در دنیا استفاده می شود و جدیدترین امکانات پیشرفته را در اختیار متقاضیان قرار میدهیم.

یکی از مهم ترین مسائلی که در کاشت مو وجود دارد ، مراقبت های پس از آن است که یکی از آنها برداشتن پانسمان است و گاهی پس از کاشت با انجام پی ار پی مزوتراپی و ویتامین درمانی می توان نتایج بهتری را مشاهده کرد . اگر بعد از عمل پیوند طبیعی مو حس کرده اید که ریزش موی غیر طبیعی برایتان اتفاق افتاده حتما باید به کلینیک کاشت مو مراجعه نمایید و با پزشکتان مشورت نمایید.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 219 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 18:03

راهنمای انتخاب باغ تالار عروسی : خیلی از عروس و داماد های جوان دوست دارند که جشن عروسی خود را در باغ عروسی برگزار کنند. دلایل زیادی برای اینکار وجود . برای مثال در باغ عروسی به خاطر باز بودن فضا مهمانان می توانند آزادانه رقص و پایکوبی کنند و یکی دیگر از مزیت های باغ تلار عروسی این است که در نزدیکی های آن محله مسکونی نیست و برای همسایه ها مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. ولی از آن جایی که همه باغ ندارند پس چاره ای جز اجاره باغ نیست و اجاره کردن باغ هم به همین راحتی ها نخواهد بود شما نیاز به یک راهنمایی دارید تا بتوانید بهترین باغ تالار عروسی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید. پس این نکاتی که در این مطلب برای شما عرض خواهیم کرد را در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل مراسم عروسی خود را برگزار کنید و از آن لذت ببرید.

توجه به وضعیت آب و هوایی

مهمترین نکته ای که قبل از رزرو کردن باغ باید در نظر داشته باشید این است که وضعیت هوایی منطقه خود را بسنجید. از آن جایی که بیشتر باغ ها فضایشان سر پوشیده نیست بارش های جوی می تواند جشن عروسی شما را کاملا بهم بریزد. همچنین این را هم در نظر بگیرید که اگر در یک منطقه جغرافیایی گرم زندگی می کنید ممکن است حرارت زیاد هوا برای شما و مهمانانتان آزار دهنده شود. در این جور مواقع می توانید از چادر استفاده کرده و در فضای زیر آن از سیستم های سرمایشی یا گرمایشی استفاده کنید. درواقع اگر بتوانید این کار را انجام دهید می توانید حتی با وجود بارش، هوای سرد و یا گرم جشن خود را به خوبی در محوطه باغ برگزار کنید.

انتخاب باغ در نزدیکی شهر

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید رزرو باغ در نزدیکی شهر می باشد زیرا اگر باغ مورد نظر شما خیلی از شهر دور باشد رفت و آمد برای مهمانانتان سخت خواهد شد و باعث کلافه شدن آنها خواهد شد. همچنین باغ هایی که در مسیر آن ترافیک های سنگین هست را انتخاب نکنید تا مهمانانتان به راحتی بتوانند رفت و آمد کنند.

داشتن پارکینگ

از داشتن پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب برای مهمانان خود اطمینان حاصل کنید زیرا داشتن پارکینگ مناسب از دیگر نکات مهم برای پذیرایی مهمانان می باشد.با وجود پارکینگ مهمانان شما می توانند با خیال آسوده وارد مراسم شوند و نگرانی ای بابت پارک خودرو هایشان نداشته باشند. پس حتما در زمان رزرو باغ این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

داشتن آمار دقیق مهمانان

حتما قبل از رزرو کردن باغ و برسی امکانات آن، آماری دقیق در مورد تعداد مهمانانتان در بیاورید با این کار می توانید امکانات باغ را متناسب با تعداد مهمانان فراهم کنید. اگر شما این نکته را در نظر نداشته باشید دو حالت برای شما پیش خواهد آمد که هیچ کدامش خوشایند نیست. اگر مهمانانتان کمتر از تعداد باشد برایتان خرج اضافی خواهد داشت و اگر بیشتر باشد ممکن است امکانات رفاهی و پذیرایی آنها کم باشد و تشریفات مراسم عروسی لذت بخش نخواهد شد. پس با این کار می توانید تعداد میز و صندلی و ظروف و… ای که لازم هست را پیش بینی کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

رزرو باغ چند ماه قبل از برگزاری جشن

اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در اعیاد مذهبی و یا مناسبت های خاص برگزار کنید حتما سعی کنید که باغ را از ماه ها قبل رزرو کنید زیرا در آن مواقع رزرو باغ تقریبا دشوار می باشد و همه علاقه خاصی به این روز ها دارند. همچنین ممکن است که نرخ های اجاره باغ به دلیل این مناسبت ها بالا برود. و با این کار می توانید به راحتی مهمانان و این که جشن عروسی شما با دیگر آشنایان تداخل نداشته باشد، روز دیگری را انتخاب کنید.

بررسی امکانات باغ

قبل از عقد قرارداد و رزرو باغ حتما امکانان و شرایط باغ را به خوبی بررسی کنید و در صورتی که امکانت با شرایط و خواسته های شما یکی می باشد برای بستن قرار داد اقدام کنید. برخی از این امکانات را برای شما در پایین عرض خواهیم کرد:

عاقد برای خطبه عقد، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، دکوراسیون زیبا و لوکس، نورپردازی، عکس‌برداری، فیلمبرداری حرفه ای، موزیک، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، محل بازی کودکان، مشعل‌آرایی، شمع آرایی، آرایشگاه، میوه، شیرینی، شستشوی میوه، تهیه غذا، نورپردازی، نمایش و شعبده بازی، تزیینات میز و صندلی‌ها، سرویس بهداشتی، خدمه آموزش دیده، ورودی اعیاد، ورودی آخر هفته، ورودی ایام هفته، جایگاه ماشین عروس، پارکینگ که می تواند به صورت طبقاتی، روباز و یا سربسته باشد. در برخی از باغ ها نیز امکاناتی از قبیل اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد و … نیز وجود دارد.

امنیت محل باغ

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشید محل باغ در یک محل آرام و بی سر صدا قرار گرفته باشد. درصورتی که باغ مورد نظر شما در محله ای شلوغ قرار داشته باشد شما همیشه نگران حضور افراد غریبه خواهید بود ممکن است این موضوع باعث به هم ریختگی مراسمتان شود. پس حتما قبل از رزرو باغ از امنیت منطقه اطمینان لازم را کسب کنید. همچنین باید این را هم در نظر داشته باشید که در کنار و نزدیکی باغ خانه های مسکونی وجود نداشته باشد تا مبادا برای همسایه های ان منطقه مزحمتی ایجاد کنید.

توجه به امکانات الکترونیکی

بیشتر باغ ها در خارج شهر قرار دارند و از این رو ممکن است گاهی با مشکلاتی از قبیل قطع برق مواجه شوند و در این صورت نور پردازی و پخش موسیقی که دو قسمت مهم همه مجالس عروسی هست قطع خواهد شد و ممکن است مشکلات جدی تری برای برگزاری جشن ایجاد کند. پس به این نکته هم توجه داشته باشید بهتر است که به دقت جریان برق باغ برسی شود و پس از رزرو و قبل از برگزاری مراسم با کمک مدیریت باغ این قسمت از باغ را بازدید کنید.

سرویس بهداشتی در باغ

مطمئنا همه باغ های عروسی سرویس بهداشتی دارند ولی فاکتور دیگری که خیلی مهم است تمیز بودن سرویس بهداشتی می باشد. این مورد از دیگر ویژگی های یک باغ خوب به حساب می آید. پس بهتر است که به هنگام رزرو باغ سرویس های بهداشتی اش را هم به دقت بررسی کنید و امکانات مختلف آن از جمله مایع دستشویی، سیستم تهوی هوا، سیستم روشنایی، دستمال توالت و… را که بیشتر سرویس های بهداشتی مهمول و استاندارد دارند را چک کنید.

پوشش کف باغ

دقت کنید که کف باغ مسطح باشد و برآمدگی، چاله و سنگ در باغ وجود نداشته باشد در این صورت باید منتظر برخی از حوادث باشید! قرار دادن صندلی در کف مسطح بهتر انجام می گیرد. البته برخی از باغ ها هم کفشان با چمن پوشیده شده است و در این صورت راه رفتن راحت تر انجام خواهد شد.

نظافت باغ

تمیزی و نظافت باغ نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم قبل از رزرو است که باید به دقت آن را بررسی کنید. برای این کار میز و صندلی ها، آشپزخانه ، کف باغ، دیوارهای آن و … باید از نزدیک مشاهده شوند.

وجود خدمه آموزش دیده در باغ

خدمه حرفه ای و آموزش دیده باغ هم یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید. همچنین وجود فردی به نام مدیر تدارکات برای باغ رزروی شما ضرورت دارد. در این صورت دیگر نگران کم و کسری نباشد زیرا مدیر تدارکات باغ تمام نیاز های مهمانان و شما را فراهم خواهد کرد.

ورودی باغ عروسی , ورودی تالار عروسی , ورودی باغ تالار عروسی , گل آرایی ورودیه باغ عروسی , ورودی باغ تالار شمس العماره کرج , ورودی زیبای باغ های عروسی  :  زمانی که می خواهید برای برگزاری مراسم عروسی یک باغ را اجاره کنید، به ورودی آن قبل از انتخاب دقت کنید. چنر ویژگی و نکات مهم در مورد ورودی یک باغ عروسی مناسب را در زیر بیان کردیم.

نمایی ار ورودی باغ تالار عروسی شمس العماره کرج را می توانید ببینید :

ورودیه باغ عروسی

باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹       


ظرفیت پذیرش تعداد مهمانان برای عروسی

همه باغ ها قبل از بستن قرار داد با مشتری، درباره تعداد مهمانان لیستی را در اختیار آن ها قرار می دهد. به این نکته توجه کنید که تعداد میهمانانی که مشخص شده با فضای باغ متناسب باشد. ممکن است برخی برای سود بیشتر، بدون توجه ظرفیت باغ ، تعداد مهمان ها را تعیین کرده باشند. ولی شما باید به عنوان یک مشتری فضای باغ را بررسی کنید و بعد آن را با تعداد مهمانان خود بسنجید.

هزینه ورودی باغ عروسی

هزینه و مخارجی که برای ورودی باغ عروسی دریافت می کنند در همه باغ ها مساوی و یکسان نیست. از سویی دیگر نمی توان یک باغ تالار  را به دلیل هزینه بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایلی برای خود داشته باشد. برای مثال در باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، مدیریت و خدمه مسئولیت پذیر، قرار گرفتن باغ در جای دنج و…هزینه های بیشتری را دریافت می کنند. در بعضی از باغ ها هم به دلیل کیفیت پایین خدمات ، ورودی کمتری دریافت می کنند. بنابراین مخارج و هزینه ها دلیل مناسبی برای مقایسه باغ ها نمی باشد و باید به سطح کیفیت خدمات توجه کنید.

امکانات باغ تالار باید چگونه باشد؟

باغ تالار عروسی به دلیل داشتن هوای باز برای پذیرایی از میهمانان مناسب تر است. ولی بعضی از خدمات باغ ممکن است خدمات عروسی را مختل کند. از جمله به دلیل بودن فضای باز در باغ با شرایط آب و هوای سرد و بارانی مناسب نیست. بنابراین باغ باید از سیستم گرمایی و سرمایی برخوردار باشد تا در این زمان ها از آن ها استفاده کنند. همچنین یک باغ خوب باید دارای سایبان نیز باشد که در مواقع گرما و یا حتی بارش باران جشن خود را بدون نگرانی در زیر آن ها برگزار کنید.

طراحی و زیبایی باغ تالار چگونه باشد؟

باغ باید از نظر ظاهری هم زیبا باشد. این زیبایی از قسمت ورودی باغ شروع می شود و در تمامی باغ باید زیبایی آن به چشم بیاید و خیره کننده باشد. تزئین باغ سخت تر از داخل سالن عروسی است و وسایل تزئینی که برای باغ استفاده می شود با تالار و سالن عروسی متفاوت بوده است. طریقه طراحی و فضاسازی محوطه باغ علاوه بر نظمی که در باغ به وجود می آورد تاثیر زیادی به زیبایی و هیجان جشن دارد. همچنین نور پردازی در باغ عروسی اهمیت زیادی در زیبایی جشن شما خواهد گذاشت که می توانید از ترکیب رنگ های زیبا استفاده کنید.

تاریخ مراسم و ورودی باغ تالار شمس العماره

بعضی از باغ های عروسی روزها و ایام خاصی مشتری می پذیرند. رزرو کردن این باغ ها سخت است ولی قبل از انتخاب تاریخ عروسی، بهتر است نگاهی به روزهایی که ورودی باغ باز است، داشت و بعد تاریخ دقیق عروسی را مشخص کنید. در بیشتر مواقع باغ ها در ایام رسمی باز هستند و مشتریان آن ها نیز بیشتر است. پس بهتر است ماه ها قبل از برگزری عروسی خود باغ را انتخاب کنید تا به مشکل برنخورید.

قرار گرفتن باغ در منطقه خاص

اهمیت زیادی دارد که باغ در کدام قسمت شهر قرار گرفته است. همچنین بهتر است قبل از این که باغ را انتخاب کنید به موقعیت جغرافیایی آن توجه کنید. برخی از باغ ها در منطقه ای دور افتاده قرار دارند که رفت و آمد مهمانان را مشکل می کند که گزینه های مناسبی نیستند. باغ هایی هم که داخل شهر و نزدیک منازل مسکونی قرار دارند، نمی توان به راحتی مراسم عروسی را بر پا کرد، زیرا باعث مزاحمت همسایه ها می شود.

 

امکانات لازم در مواقع اضطراری

گاهی اوقات برخی از رخ داد ها غیر قابل پیشبینی می باشد و ممکن است خدای نکرده این اتفاق ها در جشن عروسی شما پیش بیاید. برای کاهش عوارض ناشی از این حوادث های اتفاقی باید در زمان رزرو باغ به امکاناتی از قبیل داشتن کپسول آتش نشانی دقت داشته باشید.

باغ برای عروسی در کرج

کرج شهری بزرگ و پر جمعیت است و تقریبا می توان گفت اکثر خانواده ها در کرج به دنبال باغ برای عروسی خوب می گردند که هم از نظر هزینه به صرفه باشد و هم اینکه بسیار مجلل و با شکوه باشد . از این رو برای انتخاب باغ برای عروسی در کرج و برگزاری یک مراسم باشکوه باید با دقت کامل عمل کنید . و تمام موارد بالا را که در رابطه با رهنمای انتخاب باغ برای عروسی ذکر کردیم را رعایت کنید .

هزینه اجاره باغ برای عروسی در کرج

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب باغ برای عروسی همیشه مسئله مالی بوده است . لذا همیشه باید به دنبال باغ تالاری باشیم که راه مناسبی برای پرداخت هزینه های تالار عروسی برایما پیشنهاد دهد . باغ تالار شمس العماره همیشه بهترین گزینه ها را برای انتخاب باغ برای عروسی شما پیشنهاد داده است . از طرفی همیشه مشاوره ای عالی در انتخاب یک روز و منوی غذایی مناسب با وضعیت مالی شما پیشنهاد خواهد داد.پس نگران هزینه های انتخاب باغ برای عروس خود نباشید . باغ تالار شمس العماره گزینه ای مناسب برای برگزاری مراسم عروسی شما می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 211 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 17:59